Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

30 évesen......

2010.03.17. 15:15

30 évesen....Rájössz már nem vagy gyerek sem tini,felnőttél.

A kisfiúból férfi, a kislányból Nő lesz.

Én most lettem Nő.

A szokásaimon változtatnom kell, a bőrömre vigyázni... ezért leszokom a dohányzásról megint:)

Huuu, szenvedni most annyira nem szenvedek csak idegesebb vagyok.

Gyakrabban kell majd kozmetikushoz járnom, és többet majd orvoshoz is.

Persze ...hát a hormonok is változnak, nyugodtabbá tesznek és a felelősségtudatod is megnő, amit eddig bemertél vállalni azt most már meggondolod 100x.

Már nem leszel annyira szeleburdi csitri.

30 évesen elkezdesz gondolkodni, komolyabb dolgokon.

Momentán én még gyerekre nem vágyom, de már annyira a hülyeség sem foglakoztat.

A diszkót felváltják a pubok, mozik , séták (mondjuk nálam már ez van kb 5 éve nem vagyok nagy diszó fun). El kell kezdened diétázni, már az említett hormonok miatt is... mert az edzések már már kevésnek bizonyulnak.

Ja, és persze a lényeg jobban kívánod a szexet, és élvezni is tudod... hisz addigra már tudod mi a jó neked, és ismered a testedet!

Szóval én így elmélkedem, a 30 éves lettem én szerepemben!

Ui: Egyre több plasztika:) mert amit nem adott a természet azt ad a művészet!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexandradiamond.blog.hu/api/trackback/id/tr131847185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KriszRebel 2010.03.18. 00:30:32

Múlnak,telnek az évek Hm.Kerek harmincas,hát igen ember idővel már megondol,megfontol egyes dolgokat.Fel a fejel,plasztika,hiszen csinos és szexis vagy.Pabok sokszor job megoldás mindt a discó,szexet kivánod élvezedis.Dohányzásról leszokóban,céltudatos hölgy vagy.Az ember anyi éves amenyinek érzi magát szerintem)D

alexandradiamond 2010.03.18. 10:59:34

szóval akkor néha 16 lolita néha 100 aggastyán:)

KriszRebel 2010.03.18. 11:46:45

Íha,egyszer enyinek egyszer anyinak érzed magad,én huszonnyolcnak érzem magam)

KriszRebel 2010.03.18. 12:10:44

A rósza szín megy neked,nyami)))Szemetgyönyörködtető képek)))

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.19. 18:28:51

Boldog születésnapot picilány :)

KriszRebel 2010.03.23. 15:22:53

Szia!Hogy telt a hétvégéd na és a szüli napod napja ha szabad kérdeznem)))D
süti beállítások módosítása