Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Végre itt a nyár

2010.03.23. 08:10

Végre kisütött a nap és melegszik az idő, bizsereg a vérem.

Juditkaval már azon tőrjük a fejünket, hogy nyáron hova megyünk mit csinálunk!:)

A "ruccer tóra" kimegyünk mert oda minden évben kijárunk.

Strandról strandra büntetünk,  és buliból buliba járunk...hátha akad valami kis fiúcska a hálómba, amit ki is foghatok.

Nincs kifejezett ideálom de, legyen jó humora és fogjon meg valamivel,:) legyen kisugárzása, és legyen férfi, ne hazudjon, őszintén szeressen és ne nézzen hülyének,tiszteljen, és ha megcsal.... mert szerintem ezt minden pali megteszi a csajával akkor legalább ne bukjon be!:)

Ezek olyan nagy kérések??

De ha valaki képes a játékszabályokat betartani, ígérem jól fogja magát érezni velem.Na megvolt a milyen paliról álmodom úgyhogy, vissza a tavaszhoz:)!!!!

Tehát, végre lehet lengén öltözni, télikabátot elrakni a szekrény mélyére, és nézegetni a gumimatracokat és barátnőstül, barátostul neki indulni a nyárnak.

Hurrá!!!!!!!

Ha végre itt a nyár és meleg az idő

 

Az ember strandra jár, mert azért van itt ő,

 

S míg anyu öltözik az apu ideges,

 

Hogy olyan lassan készül el, hogy addigra este lesz

 

Jaj úgy élvezem én a strandot

 

Ottan annyira szép és jó,

 

Annyi vicceset látok, hallok

 

És még Bambi is kapható    

Ugye mindannyiunk által jól ismert Kovács Eszter pancsoló kislány című nótája???

Volt egy fizika tanárom általános iskolában .... Ákos bácsi, ő úgy tanított, hogy mindig elmondta: " tudjátok gyerekek a nótában is benne van" .....és mindig énekelt valamit ami pont passzolt a tanagyaghoz, imádtam édes egy tanár bá volt.

... megyek lassan edzeni, mert valahogy ki kell néznem nyáron nehogy szégyent hozzak rátok!Millió puszi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://alexandradiamond.blog.hu/api/trackback/id/tr431861506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.25. 14:31:37

Mondom,én szívesen leszek a barátod,az igazat megvalva mindig is vágytam rád,nekem egy ilyesféle bevállalós maca kell mint amilyen kegyed :)

KriszRebel 2010.03.26. 01:20:17

Szia!
Bizonyára meg fogod találnni a pasit aki őszinte lesz hozád,szeretnni fog,és nem fog meg csalnni.Mert az hülyeség,hiszen sexis és aranyos csajszi/hölgy/ vagy "Huncutka".Már ép ideje hogy it a tavasz))) Üdv Krisz

KriszRebel 2010.03.26. 01:22:48

Ja cukisak a tetkóid)))

alexandradiamond 2010.03.27. 15:48:09

Azért jó érzés hogy kellek én is:):)

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.27. 21:15:18

@alexandradiamond: Te mindig is fogsz kelleni,amíg élek,addig soha nem mondok le arról a vágyamról,hogy 1x pár alkothassak veled :)

KriszRebel 2010.03.27. 21:58:30

Hm!Hát hogyne kelennél valakinek,hiszen szexis és aranyos vagy.Jaj de megismernélek,a strandon peldául.Olyan gustusosan csinálnék neked egy alapos maszázst.Bisztosan jól esnne,közben jégel le csöpogtetném a gyönyörű vonzó zamatos tested.He,kezdek fantáziálnni!Üdv Krisz)))D

KriszRebel 2010.03.27. 22:08:57

Ja még valami!Hát ha csajom volnál,szivesen regel el készíteném neked az ágyadban a regelit,foró fürdőt estére,dédelgetnélek.Ha it ot huncut volnék akor anál nekem tics,tacs,durot, bele férne engedelmeskednék neked Király ném!Pá!

alexandradiamond 2010.03.29. 11:32:46

én annyira szeretem a masszást:)egy jó kényeztető olajos masszás mindig jólesik!!

KriszRebel 2010.03.29. 11:44:46

Hm.Hát igen álok a rendelkezésedre,olajos maszás.Szépen gyönyörűen csilogna a tested,szaftos bőrőd.áááh jaj megeszem magam)))szeretnék tőled valamit kérdezni lehet,de az e-mailen)

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.30. 02:37:56

@KriszRebel: Téged nem zavar az a tudat,hogy bele piszkítasz a levesembe ember ?

KriszRebel 2010.03.30. 14:48:04

@Dyrtyho: Dortyho te féltékeny vagy vagy mi a fenne.Na figyeljél jól én nem köpködöm senkinek a levesébe.Nem a szokásom.Azért mert kedveskedem Alexának.Ember száljál le rólam már hagyál békén és törődgyél a sajád dolgodal.Ne piszkáld mások dolgába az orod.Miért zavar hogy én írom ide valakinek barát!

KriszRebel 2010.03.30. 15:07:38

@Dyrtyho: Ja még valami,meg nyugasztalak.Ha zavar a jelenlétem azért mert írom Alexának akor lelépek,most már nyúgot lehetől féltékeny ember!

alexandradiamond 2010.03.31. 01:13:10

dehogy zavarsz ki mondta ezt?????

KriszRebel 2010.03.31. 09:11:28

@alexandradiamond: Valakit zavar,nem tudom miért üti mások dolgába az orát.Asztán még én köpködöm mások levesébe.
süti beállítások módosítása