Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex határok nélkül....

2010.04.20. 19:08

Jön a tavasz csicseregnek a madarak én meg azt vettem észre hogy egyre jobban foglakoztat a szex mivel cölibátusi életet élek!Jó a 4 hónap alatt 1 x voltam vkivel de az maradjon az én titkom úgyis ismeritek:)Nem született feleségek kertészfiúja sajnos de majd 1x őt is becserkészem.Szóval erotikus képzelgéseim már már kezd egyre durvább lenni....Sőt mostanában a csajok melleit is nézegetem persze a nagy melleket mindig is szerettem de a képzelgéseim már már határtalanok.Szóval elképzelem ahogy egy hajón a Dunán éppen  elégítem ki a srácot a hajón szájjal és bárki megláthat a másik hajóról,de ez engem mondjuk nem nagyon zavar:)majd a hajó orrában lévő ülősoron folytatjuk a kalandunkat több pozícióban vagy éppen egy bevásárló center mosdójában :)erre már volt példa imádtam a szituációt......vagy akár kocsi gépháztetején.......oooh a lehetőségek határtalanok kérdés csak az kinek mi a határ...????számomra nem léteznek határok....

A bejegyzés trackback címe:

https://alexandradiamond.blog.hu/api/trackback/id/tr301937835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KriszRebel 2010.04.20. 23:56:11

Szex határ nélkúl az cukis,erotikus képzelgések azis cukis.Velem is meg eset.)))DDD Krisz

KriszRebel 2010.04.20. 23:59:19

De az a izgalmas szex hogy benne lehet az hogy meg látnak,de mégis folytasátok)))Vau nyami)))Én egy holgyel képzeltem el a szexet a resti toaletjén)))

alexandradiamond 2010.04.26. 11:30:16

Ki nem hagynánk semmi pénzért:):)A fantáziáké a jövő:)

KriszRebel 2010.04.26. 16:38:24

@alexandradiamond: Hát igen,tavaly egy ero kiállításon voltam,ottan is meg volt a fantázia)))Ah jaj)))

EnzoCortello 2010.04.29. 10:25:36

Mozgássérült WC powa!! :D
(Hatalmas tükör,jeeeahh!) :P

alexandradiamond 2010.04.29. 13:32:57

huu tényleg igen azok is jó tágasak nem beszélve a sok pozícióról amit ott lehet a tágas térben művelni...:)

EnzoCortello 2010.04.30. 13:16:39

Ne menjünk bele! ...de van kapaszkodó is ugyebár, az sem mellékes!! :D

Nem szívesen fantáziálok,csak akkor,ha biztos vagyok a végeredményben! :P

KriszRebel 2010.05.04. 00:01:00

WC szes ez sem semi)))
süti beállítások módosítása