Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Spartacus

2010.05.19. 16:55

Rákattantam egy sorozatra,neve:Spartracus....Szívesen éltem volna abban a korban a gladiátorok idején.A korszak és a film tele volt erotikával szexszel, hol lágyabb, hol vadabb,játékosabb formában na és persze vérrel.A filmben a férfiak teste az az igazi szálkásan felépített duzzadó izmokkal és farkakkal teli.Elvarázsolja elmémet,és ahogyan nézem a sorozatot azt veszem észre hogy a végén szinte fölizzik a testem és azon fantáziálok mit is kezdenék abban a korban én is egy gladiátorral.Hisz ők rabszolgák voltak,de nem csak az arénát hanem a nemes hölgyeket is szolgálniuk kellett..,hát szolgálhattak volna engem is bőségesen,eljátszottam volna tökéletesre dolgozott testükön és hatalmas falloszukon hajnalig:)majd másnap izgulhattam volna értük a páholyból a  gladiátor arénában miközben küzdöttek megvadult állatként a vér szagától felajzva,,ők egy igazi gépezetek voltak akiket semmi más nem mozgatott csak a harc a dicsőség és a vágyak kielégítése.Na és persze a e  korra is jellemző kurtizánok sem marathatnak ki a filmből ők mindig jelen vannak a jelenetekben persze hisz ősrégi szakma az is.Abban az időben sokkal szabadabb volt a szex mint most nem nyomták el vágyaikat,a rabszolga hölgyek a szexet is kielégítették uruknak és parancsolóiknak ha éppen úgy kívánták.Ez volt a Gladiátorok sorsa is néha napján!:)Íme tehát néhány kép a sorozatból:)

A bejegyzés trackback címe:

https://alexandradiamond.blog.hu/api/trackback/id/tr472015853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bullfrog 2010.05.22. 01:03:49

Rombolnék egy kis illúziót:)
A mai orvosi ellátás és lehetőségek mellett érné meg csak visszamenni, vagy oda kívánkozni :)

alexandradiamond 2010.05.24. 22:23:57

no meg az orgiák és szórakozás:)

Bullfrog 2010.05.26. 11:09:43

Orgia meg szórakozás a 21. században is van:P
Azért nem kell visszamenni az időgéppel:)
ott megcsíp valami szúnyog és meghalsz maláriában.
Direkt diszkrét halálnemet választottam.
Gondolj arra hogyan végezte Spartacus...

u.i. de a hedonizmus amúgy teljesen oké O:)

KriszRebel 2010.06.02. 02:26:10

Hát igen a kurtizánok)))

EnzoCortello 2010.06.04. 19:19:00

...mindenről csak a szex jut eszedbe!? :D Hasonlítasz valakire...:D

marlington 2010.06.06. 14:41:48

jó korszak volt az, még nyomokban sem volt kereszténység, ami minden jóért megrontaná a lekiismeretünket. Akkoriban még a költők is ilyeneket írtak:
"Könyörgök néked, Ipsithilla, drága,
boldogságom, vágyaim netovábbja:
hívj magadhoz most délután, azonnal,
ha szabad vagy és intézkedj, szerelmem,
hogy ágyadnál férfiba ne botoljak,
és házon kívül se akadjon sürgős
dolgod, de aprólékosan tervezd meg
kilenc jó numeránkat egy menetben,
szünet nélkül. Én már megebédeltem,
ágyamon döglök, válaszodat várom.
Farkam épp most fúrt lyukat tunikámon."

/Catullus - Faludy ford./

alexandradiamond 2010.06.06. 22:43:08

én bármikor visszamennék az időben én lennék a domina:)
süti beállítások módosítása