Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

oh kicsit eltűntem mert sokfelé voltam meg helyet raktam a fejemben!Judy Nero barátosnémal majdnem minden napunkat együtt töltjük .Néha csatlakozik hozzánk Váradi Csabika akiről tudni kell hogy 1 nagyon jó dívatervező,na meg Keleti györgyi barátnénk aki még felszokott tűnni a teamben! Estéim részét meg Móni barátnémnál töltöm aki néha lefúj a barnító cuccával és 10 napig élvezhetem a hawaii bőrszínem.)Niiki nagyon hiányzik mert most elutazott családostul kicsit nyaralni és hááát nékem nagyon nagyon hiányzik!!:(Szóval nagyjából vágjátok már a barátnőimet akik nagyon csinosak és édesek viszont ezt is megoszthattam veletek.Majd töltök képeket róluk:)Hőség van végre mit is csinálhatnék ha nem strand!Találtunk egy nagyon jó kis panziót Monoron ,ahol van  wellnes részleg is.Gyönyörű hely.Van tó,lovarda na meg medence meg gyógyfürdő ...Oda szoktunk járni néha,mert nincsenek sokat a kiszolgálás meg az étel 5 ös,de lassan beindulok és elkezdünk járkálni minden felé,jó öreg Rukkel tó várj.....................jövünk!nektek meg jó strandolást kedves olvasó barátaim lehet 1x összefutunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://alexandradiamond.blog.hu/api/trackback/id/tr152125204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bullfrog 2010.07.15. 20:41:04

Garantáltan nem jönnék ki a hideg vízből O:)
süti beállítások módosítása