Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nos!

Végre úgy érzem, kezdek kilábalni a depressziómból... ami mostanában nyomasztott.

Köszönöm a családomnak és barátaimnak akik mellettem voltak ebben a nehéz időszakban!:)

Nem volt könnyű, de túl kelletett valamin tenni magamat, és ez mostanában kezd sikerülni.

Na! De ne keseregjünk, mesélek!:)

Kint voltam Svájcba regenerálódni, ami sikerült is...ugyanis kint tavaszias idő várt rám és eltöltöttem 1 hetet a gyönyörű mesés "swizerlandéba".

Megjegyzem! Az egyik kedvenc országom, mert imádom a hegyeket, és a természetet.

Onnan hazatérve, találkozóról találkozóra rohantam, merthogy van egy új projekt aminek ha itt az ideje akkor pletykálok nektek róla.

De, ami a legfontosabb :) voltam osztani a Játékosok Klubjában, ahol állandóan osztok... persze előtte olyan lámpalázas vagyok,hogy majd el ájulok.

Előbb vetkőzöm le (mert ahoz értek), mint ahogy elkezdtem osztani:)

...de tegnap úgy éreztem végre megtanultam osztani, és jól is ment. Jó persze, jó fej játékosok ültek az asztalnál, akik azért segítettek is. ( ezért örök hálám ) 

Végre azt állíthatom majd 1 év után magamról, hogy elkezdtem jól osztani!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alexandradiamond.blog.hu/api/trackback/id/tr251751241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása