Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mostanában rengeteg erotikus álmom van.

Lehet jön a tavasz, vagy az erős szexualitás ami bennem tombol, az próbál felszínre törni!

Mondjuk... érthető amióta Attila nincs, senkit nem engedtem magamhoz közel.

Talán azért, mert sérültem lelkileg és, nem vagyok az a valaki... hogy csak dugjak egyet és erre keressek áldozatot!

Nekem a minőség a fontos!... éppen ezért keresgélek, és mivel a jóra meg van a különleges érzékem, ezért úgy döntöttem várok.

Egy halak-skorpió ascendensű nem túl öreg nőnek azért, valahol ez kínlódás, és szerintem az álmaimban élem ki perverz hajlamaimat:)

Szerintem nektek is volt már ilyen korszakotok, és valahogy ti is túl éltétek.

Lassan szerepelhetek a 40 nap 40 éjszaka című filmben. :)

Hmm! Másik fontos téma ami foglalkoztat, azért jó lenne valaki mellém... de most egy űr van bennem.

Tulajdonképpen én nem kapcsolat függő vagyok, hanem személy függő. Az iránt a személy iránt akivel voltam, akit közel engedtem magamhoz, és akiben bíztam. Amikor ezzel a személlyel vége, sokáig inkább egyedül vagyok mint, bárki mással.

Még jó hogy vannak barátaim és egy gyönyörű, bár rettenetesen rossz kiscicám, és családom... ez a legfontosabb!!:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alexandradiamond.blog.hu/api/trackback/id/tr651810601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.05. 15:42:36

Ennyire azért ne siesd el a dolgokat,hogy máris a 40 nap 40 éjszaka című filmben akarsz szerepelni.Te egy igazi,dögös,nőies,lenyűgöző,bombázó nő vagy.Ha már sikerült leküzdened az űr-t magadban,akkor szívesen randiznék veled :)

KriszRebel 2010.03.05. 16:04:15

Ahogy írtad keresed,akor meg is találod,ne kapkod el.Valamit ki kelene huncutkonod,álok rendelkezésedre)))Szia!

KriszRebel 2010.03.05. 16:08:01

Az hogy nem engedől magadhoz senkit az érthető egy szakítás után.És azis hogy tobet vagy inkáb egyedűl,de csak egy ideig)))

alexandradiamond 2010.03.05. 17:08:21

Nem baj jön a tavasz a jó idő csak történik vmi az ember úgy is ilyenkor jobban jön megy én is lecserélem a ps 3 at a strandra:)

KriszRebel 2010.03.05. 20:01:36

Úgy van jön a tavasz,asztán a nyár,fergeteseb napok.Én is alíg várom hogy elő húzam agyon szagatott farmer nadrágomat,szegény már siránkozik jó ideje)))

KriszRebel 2010.03.08. 14:45:43

Boldog Nőnapot Alexandra)))Krisz!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.08. 23:32:45

Alexandra,vár rád egy vers a bloggomban

alexandradiamond 2010.03.10. 10:44:10

ooh elolvastam nagyon széép köszönöm kommenteltem is:)

zoda007 2010.03.18. 07:49:42

Szia Alexa nem szabad ezt ilyen durván felfogni az biztos ha valakit szeretsz, szétmentek az a legnagyobb fájdalom a világon és a sziv ami persze nagy és erösnek tünik kiderül hogy sebezzhetö.
Na zárom soromat csak hogy tudd én már két éve szolózok szar nagyon.
pusy zoda a tanfolyam ota nem s láttalak.

alexandradiamond 2010.03.19. 08:17:34

Szia zodám!miujság??igen jó rég nem találkoztunk már!minden okés veled??
süti beállítások módosítása