Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Misztika és Prananadi

2010.02.19. 09:57

Még nem meséltem arról, hogy vonzódom a misztikus és természetfeletti dolgokhoz.

Rengeteg könyvet olvasok ezekről a témákról, valamint sokat tanultam barátnőmtől Müller Rózsától.

Tavaly egyik barátom, becenevén Óriás... gondolhatjátok miért:) Jó útra tért, mivel sokat jósoltam neki, elkezdett mesélni nekem a prananadiról, és megismertetett azzal az emberel aki mostanára igen jó barátnőm lett, Ági.

Ági láma, aki magas szinten lévő gyógyító mester. Elkezdtem én is hozzá járni, előszőr csak gyógyított, aztán elvégeztem a prananadi 1- es fokozatát.

Olyannyira megtetszett a nadi, hogy elterveztem minnél több szintre próbálok lépni benne!

Bővebben itt tudtok utána nézi mi is ez az ősrégi gyógyító energia :

www.prananadi.hu

Tehát, amióta én ezt végzem megváltozott és pozitívabb irányba fordult az életem, és egyre több barátom kezdett el ismerkedni ezzel a csodálatos dologgal... Attilát is rávettem, mondjuk vonzódik ő is ezekhez a Tibeti erőkhöz, és Ő is sikeresen elvégezte az 1 est:).

Tehát, én mindenkinek csak ajánlani tudom, és köszönöm Áginak az önzetlen energiát!!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexandradiamond.blog.hu/api/trackback/id/tr511772573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KriszRebel 2010.02.19. 11:09:35

Szia!Hol lehet ijen kurzusra beíratkozni,aszt tudom hogy Szólnokon van,azon kívül van még másholis,Pesten vagy Győrben peldául)

alexandradiamond 2010.02.19. 15:50:10

haliho pesten biztos hogy van küldjem mikor??

alexandradiamond 2010.02.19. 19:32:17

küld el az email címed én meg átküldöm az elérhetőséget!!!

KriszRebel 2010.02.19. 21:23:59

OK:krisz.rebel76@gmail.com
Adigis köszönöm!Ja és mik ot az első tenni valók, mert hát nekem sejtelmem
se nincs hogy hogyan mit kel ot csinálnni!Szia Krisz

alexandradiamond 2010.02.20. 00:13:03

Holnap küldöm ooh azt majd elmondják ne aggódj emiatt a következő 1 es márciusban lesz de majd mindent elmondanak világosan segítenek is és nem fogod megbánni mert egy új élménnyel fogsz gazdagodni ami pozitív!!

KriszRebel 2010.02.20. 11:54:04

Szia!Meg kaptam,köszi kedves vagy)D

KriszRebel 2010.02.20. 20:23:26

Éha lehethogy a hugicám is el jön,még gondolkozik rajta!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.22. 14:37:40

Most hogy így mondjátok,én is elmennék egy ilyen szeánszra.Szerintem szükség is lesz rá,a mostani kezdődő munkám miatt.

alexandradiamond 2010.02.22. 23:42:05

ooooh ez nem szeánsz ez feltöltő tiszta energetika egyébként tényleg jó én hétvégén megyek a 2 esre!:)

KriszRebel 2010.02.23. 01:47:02

Hát én még jövő holnapban!Üdv!
süti beállítások módosítása